משלוחים והזמנות

שינויים וביטולים

האם אני יכול לשנות את ההזמנה שלי?

לאחר שליחת הזמנה, אין באפשרותנו לשנות את המוצרים הנבחרים או את הכמות שנבחרה.

במצב זה, אנו מציעים שתפנה אלינו בהקדם כדי שנבטל את ההזמנה השגויה.

לאחר מכן, אנו נשלח הזמנה חדשה, עם הפריט הנכון.

האם אני יכול לשנות את כתובת המשלוח שלי?

אם ברצונך לבצע שינוי בכתובת המשלוח שלך, צור איתנו קשר ואנו נעשה כמיטב יכולתנו לסייע לך בעניין זה.

אם לא נוכל לבצע את שינוי הכתובת באופן מיידי, בדרך כלל, מכיוון שהחבילה כבר נשלחה, נצטרך ליצור קשר עם השליח שלנו כדי לבצע שינויים בכתובת המשלוח.

שים לב, תהליך זה יעכב את זמן השילוח. כריסטיאן פול אינו אחראי לכל עיכוב במסירה עקב בקשת שינוי כתובת על ידי הלקוח.

כיצד ניתן לבטל את ההזמנה שלי?

במידה וברצונכם לבטל את ההזמנה, אנא צרו קשר.

אם לא נוכל לבצע את הביטול המבוקש באופן מיידי, בדרך כלל מכיוון שהחבילה כבר נשלחה, ניצור קשר עם השליח שלנו כדי להחזיר את החבילה למחסנים שלנו.

רק לאחר שהחבילה חזרה למחסנים שלנו, נוכל לבצע את הביטול.

מסירה

מתי אקבל את ההזמנה שלי?

אנו שואפים להבטיח שתקבל את ההזמנה שלך במהירות האפשרית.

לאחר שההזמנה שלך תתקבל בהצלחה, המחסן יעבד את ההזמנה שלך. לאחר מכן אורזים ושולחים את הפריטים. ברגע שההזמנה בדרך אליך, תקבל מידע מעקב, יחד עם מידע של תאריך הגעה משוער, באמצעות SMS.

אתה אמור לקבל את ההזמנה 1-3 ימי עסקים. חבילות אינם מועברות בסופי שבוע וחגים ציבוריים מקומיים.

שים לב כי מועדי האספקה המשוערים (1-3 ימי עסקים) הם אומדנים ועשויים להשתנות בשל גורמים חיצוניים מחוץ לכריסטיאן פול ולבקרתו.

גורמים אלה עשויים לכלול, אך לא רק, תנאי מזג אוויר קיצוניים, כשלים טכניים וכדומה.

בנוסף, שים לב שבתקופות של מסעות פרסום לקידום מכירות, זמני המסירה עשויים להיות ארוכים מהרגיל.

קיבלתי את המוצר הלא נכון / גודל - מה עלי לעשות?

אם קיבלת את החבילה שלך, וזה לא כפי שהזמנת, אנא פנה/י אלינו מיד. אנו נעשה כל שביכולתנו כדי לתקן את הטעות שלנו בהקדם האפשרי.

לא קיבלתי את החבילה שלי - מה אני עושה?

אם קיבלת את מספר המעקב של תפוז שליחויות, הינך מתבקש  ליצור קשר ישירות עם חברת תפוז שליחויות; ל- חברת תפוז שילחויות יהיה מידע מדויק יותר על מצב המשלוח.

אם לא קיבלת את מספר המעקב של ,תפוז שליחויות, צור איתנו קשר ואנו נבדוק זאת עבורך באופן מיידי.

משלוחים

איך אני עוקב אחר ההזמנה שלי?

בתוך 1-2 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה, לאחר סריקתו במתקן מיון של תפוז שליחויות, תקבל הודעת SMS מ- תפוז שילחויות המכילה את פרטי המעקב של החבילה שלך.

כדי לעקוב אחר החבילה שלך, פשוט להשתמש במספר המעקב המסופק באתר הרשמי של תפוז שליחויות.

האם אתם שולחים לעיר שלי?

שירות השליחים שלנו מספק לכל חלקי הארץ.

האם המשלוח חינם?

משלוח מהיר חינם מסופק על ידי כריסטיאן פול בעת רכישת שעון. או בעת רכישה מעל 299 ש"ח.

הזמנה המכילה רק אביזרים - ללא שעונים - עשויה להיות כפופה לעלויות משלוח נוספות, בהתאם לסכום וכמות פריטים מוזמנים.

ההזמנה שלי היא מתנה, אפשר להסיר את החשבונית מן האריזה?

אין חשבונית הכלולה בחבילה כאשר היא נמסרת.

אם תרצה לקבל חשבונית עבור ההזמנה שלך, פשוט צור איתנו קשר ונשמח לסייע לך.

מצב הזמנה

איך אני מבצע הזמנה?

כדי לבצע את ההזמנה, בחר את הפריטים שברצונך לרכוש והוסף אותה לעגלת הקניות שלך. לאחר מכן, המשך לדף התשלום שבו עליך למלא את הפרטים האישיים שלך ולשלם עבור ההזמנה. הקפד לבדוק שוב שהזנת את הפרטים כראוי כדי לוודא שנקבל את כל המידע הדרוש וכי ההזמנה שלך תעבור ללא כל סיבוכים.

האם ההזמנה שלי התקבלה בהצלחה?

יש לנו מספר שלבי אימות כאשר לקוחות מבצעים הזמנה, הדבר נעשה כדי לספק ללקוחותינו את הרמה הגבוהה ביותר של אבטחה.

אם ההזמנה שלך התקבלה בהצלחה, עליך לקבל בתוך 10 הדקות הבאות אישור הזמנה באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני שסופקה לנו בעת התשלום. אם לא, אנא פנה אלינו ואנחנו נוכל לסייע לך בעניין זה.

מדוע לא קיבלתי אישור הזמנה בדואר אלקטרוני?

אם נשלחה הזמנה, אושרה ועובדה בהצלחה, היית אמור לקבל אישור הזמנה אוטומטי באמצעות דואר אלקטרוני.

אם לא קיבלת אישור הזמנה בדואר אלקטרוני, מומלץ ליצור איתנו קשר כדי שנוכל לבדוק זאת עבורך. ייתכן כי ההזמנה שלך נכשלה.

בנוסף, ייתכן גם כי כתובת הדואר האלקטרוני שהזנת הייתה שגויה.